Fredagen den 13 maj 2011.


En helt vanlig arbetsdag hade jag först.

Och sen åkte jag direkt hem efter jobbet.

Borzko var hemma när jag kom hem. Han hade haft sin veckans lediga dag i dag, som alltid på fredagar. (Han jobbar tio timmar om dagen fyra dagar i veckan, istället för som vanligt åtta timmar om dagen fem dagar i veckan.)

Vi tog en fika och en pratstund när jag kom hem. Och så berättade vi båda om vår dag. Borzko hade bland annat varit uppe i vår kommande nya lägenhet i dag, tillsammans med en kille som förmodligen ska renovera vårt badrum.

Jag gick sen en sväng till Centrum och till Solakuten. Solade en halvtimme som vanligt.

Sen handlade jag lite innan jag gick hem igen.

Jimmy hade kommit hit, direkt från jobbet, medans jag var borta. Vi åt middag alla tre sen. Och det blev också en fika och en pratstund.

Sen så hjälpte Jimmy både mig och Borzko med två olika saker. Och efter det så åkte han hem till sig i Fagersjö.

Jag tränade sen på morgondagens konsertlåtar tillsammans med "Kör för alla!". Jag sjöng igenom alla elva låtarna två gånger var.

Efter det så satte vi oss framför teven och lyssnade och tittade på "Så ska det låta".

Och när det var slut så satte sig Borzko och läste i sin bok. Jag satte mig med datorn en stund.


Kommentarer
Postat av: Snurran

Hoppas allt med konserten går jättebra nu!

2011-05-14 @ 09:42:05
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Allt gick superbra! Så djävla otroligt roligt! :-D

2011-05-14 @ 18:40:03
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0