Lördagen den 14 maj 2011.


Min lördag bestod nästan bara av "Kör för alla!". En helt underbar fantastisk dag var det, som jag redan har bloggat om, i DET HÄR INLÄGGET.

Borzko kom och hämtade upp mig med bilen när den sista konserten var slut. Skönt att få åka bil hem, eftersom jag hade väldigt ont i fötterna, och framförallt i mina tår (artrosen..) efter den långa dagen.

Vi kom hem vid sextiden, och då åt vi middag.

Och sen blev det musik hela kvällen också, fast på teven den här gången.

Först tittade vi på två tredjedelar av "Kvällen är din" med Martin Stenmarck.

Efter det blev det förstås Eurovision Song Contest.

Och slutligen den sista tredjedelen av Martins program, som vi hade spelat in.

Gick och la oss gjorde vi vid ettiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0