Smartson - Testpilot - Grandiosa - Calzone - X-tra allt - Ost & Skinka.



Nu har jag jobbat som Testpilot åt Smartson igen, och testat Grandiosa Calzone X-tra allt, i smaken Ost & Skinka.

Den finns i två smaker: Ost & Skinka + Kebab.

Man kan värma den både i micro och i ugn, och jag värmde min i micro.

Vi äter väldigt ofta pizza från Pizzerian. Men vi äter väldigt sällan frysta pizzor.

Jag tyckte att den här pizzan var riktigt god för att vara en fryst pizza, och för att vara värmd i micron.

Den är ju inte så stor, men kan väl vara lagom till lunch, mellanmål, eller som middag med tillbehör till.

Sexton kronor kostade den på Hemköp i Farsta Centrum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0