Söndagen den 22 maj 2011.


Även i dag så larmade min mobil klockan halvåtta, och jag gick då upp. Fixade i ordning mig, och efter att Borzko hade gått upp halvnio, och genomgått sina morgonbestyr, så åt vi frukost.

Borzko stack sen iväg till Högdalshallen för att träna en stund. Själv så var jag hemma och inne under förmiddagen.

Jag plockade iordning och fixade fint här hemma inför visningen. Satt också en del vid datorn och bloggade bland annat tre bokrecensioner.

Vid strax före halvtolv så gav jag mig iväg ut. Mötte upp med Borzko, som kom direkt från gymmet, och sen med mina föräldrar.

Vi gick sen en kort promenad, på cirka en halvtimme. Och sen gick vi till PRO:s café: "Mimosa".

Där satt vi sen och fikade och pratade i någon timme.



Och våfflor åt vi också.



Sen så gick vi därifrån. Och så promenerade vi runt omkring i Farsta i cirka en timme.

Vid tvåtiden sen så gick jag med hem till Mamma och Pappa en stund. Borzko åkte då iväg med bilen. Först skulle han åka och tvätta bilen. Och sen skulle han åka och hälsa på sin Mamma.

Jag satte mig på mina föräldrars balkong en stund och solade.



När mäklaren sen ringde och sa att visningen var över, så gick jag hem.

Satte mig då på min egen balkong istället, med datorn och boken.



Varvade sen bokläsning med datorsittande, och också med lite hushållsbestyr.

Vid sjutiden, när solen försvann från balkongen, så flyttade jag in till vardagsrummet.



Och hur gick visningen då?

Mäklaren tyckte att det var en okej visning. Men han hade nog trott att den skulle vara bättre, lät det som. Ett tiotal familjer var här och tittade. Sex stycken skrev upp sig som intresserade. Men ingen verkade vara sådär superintresserad tydligen. Han skulle ringa till dom sex redan i morgon för att höra om dom är intresserade av att vara med och buda. Sen har vi ju en omvisning på tisdag kväll.

Det blir en mycket nervös vecka det här... :-/

Håll tummarna för oss!



Kommentarer
Postat av: Snurran

Klart man håller tummarna!

2011-05-22 @ 20:07:49
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Tack! :-D

2011-05-22 @ 20:16:42
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Eva

Hur skulle du beskriva din och Borzkos relation? Vad är det hos honom du tycker om och är ni fortfarande kära? Vad brukar ni hitta på tillsammans och vad är era gemensamma intressen? Vad brukar ni prata om? Kul att veta!

2011-05-22 @ 21:38:10
Postat av: Mia

Jag håller tummarna för er att det går bra & att det är många som budar :)

Kram

2011-05-22 @ 21:40:08
Postat av: finkan

Jag håller tummarna inför nästa visning!

2011-05-22 @ 23:39:36
URL: http://finkan.blogspot.com/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Eva: Oj, oj, oj, vilken kommentar! Och vilka sex stycken svåra frågor att svara på så här snabbt och öppet i bloggen! Tror faktiskt att jag för en gångs skull avstår från att svara! Känns nästan lite för privat och för ingående! Hoppas att du förstår! ;-D

2011-05-23 @ 18:44:05
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Mia: Tack Mia! Kram! :-D

2011-05-23 @ 18:44:23
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Finkan: Tack så mycket! :-)

2011-05-23 @ 18:44:42
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0