Söndagen den 8 maj 2011.


I morse så larmade mobilen klockan halvåtta, och jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Borzko gick upp halvnio, och efter att han var klar med sina morgonbestyr så åt vi frukost.


Sen så satte vi igång med att fortsätta att fixa, greja, dona, pyssla, ordna och göra i ordning lägenheten inför morgondagens fotografering.


Höll väl på ungefär i tre timmar, mellan tio och ett.


Sen åkte Borzko iväg till jobbet för att hämta hem sin lastbil inför morgondagens jobb.


Jag gick då en sväng till Centrum för att handla lite på Hemköp, och för att hämta ut ett bokpaket.


(Och inte kunde jag gå förbi ”mitt” hus i dag heller, utan att fotografera det! ;-D)




När vi båda sen var hemma igen, så fortsatte vi att röja lite till.


Vid tretiden sen så ansåg vi oss klara.


Borzko åkte då iväg hem till sin mamma på sitt vanliga söndagsbesök.


Och jag satte mig på balkongen. Solade och läste i min bok.


("Mitt" hus till vänster, sett från min balkong.)




Satt sen där mellan tre och sju, med lite avbrott då och då. Solade, njöt av värmen, läste i min bok, satt lite med datorn, åt middag, fikade, med mera.


Vid sjutiden försvann solen, och då gick jag in och satte mig i vardagsrummet istället.


Försökte att blogga… Men Blogg.Esse bara strular i kväll... Får väl se om jag lyckas få in mina inlägg... :-/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0