Tisdagen den 17 maj 2011.


Jobbade förstås som vanligt i dag också, och min arbetsdag i dag såg ungefär ut som min arbetsdag i går.

Åkte sen hem direkt efter jobbet. Var bara hemma en kort stund, och sen kom Jimmy hit direkt efter jobbet och hämtade upp mig.

Han slutade tidigt i dag, och vi hade bestämt att åka till Willys i Länna för att storhandla tillsammans. 

Och det gjorde vi. Här är Jimmy bland mejerivarorna.



Jimmy körde sen hem mig och alla mina varor. Och efter det så åkte han hem till sig i Fagersjö.

Jag packade upp allt i frys, kyl, skafferi, och städskåp.

Höll sen på och fixade och grejade med diverse hushållsbestyr här hemma.

Satte mig sen så småningom i vardagsrumssoffan med boken, och jag läste också ut den under kvällen. Recension kommer i morgon.

Borzko kom hem från jobbet vid sjutiden.

Vi satt sen båda två och läste i våra böcker under större delen av kvällen. Jag satt lite med datorn också.

Och så åt vi jordgubbar! Mycket gott! :-D



Och som jag bloggade om tidigare, så var vår lägenhetsannons inne i lokaltidningen "Mitt i Söderort" i dag. Så nu vet alla grannar om att vi ska flytta! ;-D



(Sexton arbetsdagar kvar fram till sommarlovet!) ;-D


Kommentarer
Postat av: Snurran

Åh, vad gott med jordgubbar :-P

2011-05-18 @ 07:55:19
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, dom var helt otroligt goda! Supersöta och smakade som svenska! Fast dom var från Italien! :-D

2011-05-18 @ 15:07:58
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0