"Tjärven" av John Ajvide Lindqvist - 2011 - E-bok



---------    

Recension av e-boken: "Tjärven" av John Ajvide Lindqvist (2011) (Genre: Svensk Skönlitteratur / Roman / Skräck / E-bok)

---------

 

--------- 

Ni har väl tittat på filmen här ovanför? Där John Ajvide Lindqvist berättar om sin nya bok?

Det här är John Ajvide Lindqvists sjunde bok. Jag har älskat alla dom sex tidigare böckerna. (Här är en länk till min recension av den sjätte boken, där det också finns länkar till tidigare böcker.)

"Tjärven" är en kort bok, tyvärr säger jag, som älskar tjocka böcker. Och den ges inte ut som en "vanlig bok", utan bara som ljudbok och som e-bok.

Jag har läst den som e-bok, och jag läste den i min iPhone.

Boken var, (som Johns böcker alltid är), fantastiskt bra. En riktigt härlig liten historia om zombies som är hungriga och ute efter sju vänner på en öde ö.

Och som vanligt så är den skriven otroligt bra. Karaktärerna och relationerna är som alltid mycket väl beskrivna.

Jag kan verkligen rekommendera boken till alla. 

(Britt-Marie "Bim" Kullin) 

---------   

Betyg: 5 av 5. 

--------- 

Denna bok var en recensionsbok från Rigmondo.

Här har jag bloggat om boken tidigare.


---------   


Kommentarer
Postat av: Rasmusmatte

Ser verkligen fram mot att lyssna på denna bok. Han skriver så bra

2011-05-12 @ 18:13:20
Postat av: Rasmusmatte

Sers verligen fram mot att lyssna på denna bok. Han skriver ju så bra.

2011-05-12 @ 18:14:35
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Rasmusmatte: Ja, boken var jättebra!

Och vad jag har läst av dom som har lyssnat på boken, så är den väldigt bra inläst av John Ajvide själv.

2011-05-12 @ 18:17:23
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Rasmusmatte: Och Blogg.Esse krånglar tydligen i kväll också... :-/

2011-05-12 @ 18:18:08
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0