- EFIT - 2009-02-28 - Ett Foto I Timmen - 18 -


Och jag gjorde en EFIT igen i går, lördagen den 28 februari 2009. Det var min artonde EFIT.

Här är en länk till alla mina arton EFIT.

Och här är en länk till EFIT:s hemsida.

Det blev inte så många fotografier i går, bara tretton stycken, för jag glömde bort att ta dom fem korten mellan åtta och ett på kvällen... ;-)

--------------  

- EFIT - 2009-02-28 - Ett Foto I Timmen - 18 -

-------------- 

07.35.

Nu har jag alldeles nyss gått upp ur sängen, och ska kliva in i duschen.



-------------  

08.54.

Färdigklädd för en liten promenad runtomkring i Farsa.



-------------  

09.25.

Utsikt över vackra Magelungen. Det var många som åkte skridskor, långfärdsskridskor, och skidor på isen. Och även många som var ute och promenerade på isen. Själv så är jag en riktig fegis, och vågar mig inte ut på isen.



--------------  

10.20.

Skönt att komma in i värmen efter promenaden, och dricka ett stort glas varmt kaffe.



--------------  

11.39.

Molnen kom nästan precis efter att jag hade promenerat klart.



-------------  

12.12.

Jimmy äter frukost, och jag äter lunch.



-------------  

13.42.

Nu har vi varit först i Farsta Centrum, och sen på Webhallen i Sundbyberg. Och nu är vi på väg till mina föräldrar i Örby. Örby Skola syns lite till vänster. I den skolan har både jag och min Mamma gått!



------------  

14.15.

Mina kära älskade föräldrar.



-------------  

15.32.

Tvättmaskinen och torktumlaren fick gå några pass på eftermiddagen.



------------  

16.05.

Borzko, Jimmy, och jag äter middag.



--------------  

17.10.

Lite bokläsning blev det också på eftermiddagen och kvällen.



--------------  

18.15.

Tittade på Lets Dance från fredagen som jag hade spelat in.



-------------  

19.59.

Samma gamla lördagsgodis som vanligt! Jag tröttnar aldrig! ;-D



--------------- 

Och sen så blev det alltså tyvärr inga fler kort från kvällen...

--------------  

Här är länkar till mina dagboksinlägg från dagen som bilderna är tagna:
Morgonen + Förmiddagen.
Eftermiddagen.
Kvällen.

--------------  


Kommentarer
Postat av: Linus

Min farmor har gått i gamla långbrodals skola, de är exakt lika den och Örby skola.Min farmor och pappa är från Älvsjö.

2009-03-01 @ 13:27:01
Postat av: Bim

---> Linus: Okej.

2009-03-01 @ 13:49:46
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: maria

Allt för min syster är en av de absolut bästa böckerna jag läst i mitt liv! Helt otrolig bok. Vad tycker du hittils?

2009-03-01 @ 15:43:17
Postat av: Bim

---> Maria: Jag har läst ungefär tre fjärdedelar av boken nu. Och jag tycker den är jättebra. Men kanske inte en av dom bästa som jag har läst i mitt liv. Fast jag vill helst läsa ut hela innan jag ger mitt omdöme.

2009-03-01 @ 15:46:57
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Anna

JIPPEY! EFIT! vad glad jag blev, jag älskar at titta på kort och det är så kul att få se folks hela dagar ur deras egna ögon!

2009-03-01 @ 18:41:04
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Anna: Och jag blir glad över att det finns någon som blir glad över mina fotografier! :-D

2009-03-01 @ 19:56:40
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Gurkiss

Kikar in din efit dag :)



Kul att få se din dag.



ha de gött.

kram gurkiss

2009-03-02 @ 18:26:26
URL: http://gurkiss.com/wp
Postat av: Bim

---> Gurkiss: Tack ska du ha! Ha det bra du också! :-)

2009-03-02 @ 20:56:57
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0