I dag är det precis ett år sen min älskade lilla stora Tufsan flyttade hemifrån.



Ja, i dag så är det exakt ett år sedan som Jenny flyttade hemifrån "på riktigt". Det var då som hon och Jocke flyttade in i deras gemensamma lägenhet i Tumba.

Men hon hade ju inte varit hemma så speciellt mycket i ett år före det heller. För då var hon oftast hos Jocke i hans dåvarande lägenhet i Södertälje.

Det här året har gått så ofattbart snabbt. jag kan inte riktigt fatta att det är ett helt år sen som hon flyttade.

Här är ett inlägg som jag bloggade några dagar innan hon flyttade.

Under det här året så har vi träffats 1-2 gånger i veckan. Och det känns jättebra för mig. Och vi pratar nog ungefär en timme i telefon varje dag också. ;-D

Älskar dig Jenny! Och saknar dig alltid! Men jag är så glad att du och Jocke har det så bra tillsammans där borta i Tumba!



Kommentarer
Postat av: DH-bloggen

Tumba är så himla fint! :) Och vilket fint inlägg du har skrivit till Jenny

2009-11-01 @ 15:52:08
URL: http://fairview.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> DH-bloggen: Ja, Tumba är fint, men lite väl långt bort, känns det som ibland...

Tack för att du tyckte att det var fint det som jag skrev! .-D

2009-11-01 @ 16:22:34
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Emma

Ibland kan det ju kännas lite tråkigt när någon man tycker om inte bor hemma längre. Men det är ju bra att hon har det bra och trivs bra där hon bor. Och vad roligt att ni träffas så ofta :) Jag tycker också precis som kommentaren över att det var fint skrivet. :)

2009-11-01 @ 18:10:24
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Emma: Ja, det är kluvna känslor. Tråkigt att hon inte bor hemma längre... Men också roligt att hon har ett eget lyckligt och fungerande liv nu. Och att vi ses så pass ofta också! :-D



Tack för berömmet om det jag skrev! :-)

2009-11-01 @ 18:21:36
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0