Med risk för att vara tjatig, så var även den här helgen en sån härlig helg! ;-)


Ja, jag vet att det faktiskt är femte gången (här är länk till den fjärde gången), som jag skriver ett sånt här inlägg nu, men även den här helgen har ju varit en så härlig helg!

Men jag tänker inte räkna upp allt här som har gjort min helg till en sån bra helg! Utan ni får scrolla ner genom dom sjutton senaste inläggen, med tjugofyra fotografier och tio andra bilder, och se själv varför jag tycker att min helg har varit en sån bra helg! ;-D



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tänk vad underbart med ännu en underbar helg!



.......men skriver du att du är tjatig då kanske vi läsare börja tycka det :-)



Näe ingen risk jag vill i alla fall att mina medmänniskor skall njuta av livet!

2009-10-12 @ 10:58:22
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Mimmi: Det gör inget om några tycker att jag är tjatig.

2009-10-12 @ 14:50:25
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Jaha så var det fel att tycka att du inte var tjatig och att jag tycker att mina med människor skall njuta av livet.



Du är dig lik kära vän! :-)

2009-10-12 @ 22:08:27
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Mimmi: Du är dig också lik...

2009-10-13 @ 17:59:40
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0