Onsdagen den 16 februari 2011.


Jobbet flöt på bara bra i dag. Och så här såg min lunchtallrik ut i dag:



Efter att jag hade åkt hem och parkerat bilen, så gick jag till Solakuten och solade i en halvtimme, och det var min sjunde gång.



Även i dag så blev jag så glad när jag kom hem och såg mitt köksbord.



Inte lika fint i resten av köket... Vi har börjat att förbereda för stamrenoveringen/reliningen nästa vecka...



Resten av eftermiddagen och kvällen så höll jag på med mina vanliga tre sysslor. Fixande och grejande med diverse hushållsbesyr. Sittandes med datorn. Och läsandes i min bok.

Borzko kom hem från jobbet vid sjutiden i dag. Han åt då middag, och sen så stack han iväg med Volvon. Den har varit lite trögstartad i ett par dagar nu, och det var batteriet som började att ta slut. Så Borzko åkte iväg till OKQ8 i Globen för att köpa ett nytt och montera det.

Han kom tillbaka hem vid halvniotiden, med en lättstartad bi,l men en dryg tusenlapp fattigare.

Bokläsning för oss båda resten av kvällen. Jag fortsatte i boken som jag började på i går: "Alla själars natt" av Deborah Harkness.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0