"The Twilight Saga - Eclipse - 2010 - Film - Dvd



"The Twilight Saga - Eclipse - 2010 - Genre: Drama, Fantasy, Romantik, Thriller

"Seattle skakas av en serie våldsamma mord... En vampyr fortsätter sitt oupphörliga sökande efter hämnd... Och samtidigt måste Bella Swan välja mellan kärleken till Edward Cullen och vänskapen med Jacob Black - medveten om att hennes val kan krossa den sköra vapenvilan mellan vampyrer och varulvar. Och samtidigt väljer hon också mellan att leva vidare - och leva för evigt!"

(Kopierat från Lovefilm)

Det här är den tredje filmen, "Eclipse" i serien "The Twilight Saga". Här är en länk till min recension på den första filmen,"Twilight". Och här är en länk till min recension på den andra filmen, "New Moon".

Jag tyckte nog att den här tredje filmen var lite bättre än dom två första, som jag gav en trea i betyg. Den här får 3,5 i betyg.

Actionscenerna är bra, skådespelarna är bra, men filmen är lite för seg, lite för romantisk, och lite för amerikansk för att riktigt vara i min smak.

Betyg: 3,5 av 5

(Länk till filmen på Moviezine, som alltid skriver utförliga och bra recensioner, och ofta tycker som jag gör!)

Filmens trailer:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0